Verbesserunge vun den Urgence-Servicer an de Spideeler: Wou sinn d’Etüden drun?

Am Kader vun der leschter Quadripartite hunn d’Ministere fir Gesondheet a Sozialversécherung Verbesserungen an den Urgence-Servicer vun de Spideeler op Basis vun enger detailléierter Analyse vun de Fluxen an den existent Prozesser ugekënnegt.

An dem Kontext wëll d’Cécile Hemmen an enger parlamentarescher Fro vun den zwee Ministeren Opklärung op e puer Punkten, wuelwëssend, wéi d’LSAP-Deputéiert an hirer Fro schreift, dass d’Systemer vun der Prise en charge net homogen sinn an d’Gestioun vun de Spidolsservicer ënnert d‘Responsabilitéit vun de Spideeler fält.

D’Froe vum Cécile Hemmen si folgend :

  1. Wéi eng Prozesser ginn analyséiert a wien ass mat dësen Etüde beoptraagt?
  2. Ginn bei dësen Etüden och d’Fluxe vu Patienten, d’Modalitéite vum Accueil, vum Tri an der Prise en charge, d‘Ressourcen déi fir medezinescht a Fleegepersonal zur Verfügung stinn an d’Waardenzäite fir d’Patienten analyséiert?
  3. Ass virgesinn och déi spezifesch Prise en charge vu Kanner an eelere Leit ze consideréieren?
  4. Wéini plangen d’Ministeren d’Conclusiounen aus deene verschiddenen Aarbechten ze zéien an a wéi engem Delai kéinte, déi verschidde Mesuren ëmgesat ginn?

 


 

Monsieur Mars Di Bartolomeo
Président de la Chambre des Députés
Luxembourg

Luxembourg, le 23 novembre 2017

 

Monsieur le Président,

Conformément à l’article 80 de notre règlement interne, je vous prie de bien vouloir transmettre la question parlementaire suivante à Madame la Ministre de la Santé et à Monsieur le Ministre de la Sécurité sociale :

Dans le cadre de la dernière Quadripartite, la Ministre de la Santé et le Ministre de la Sécurité sociale avaient annoncé des améliorations au sein des services d’urgence des établissements hospitaliers, sur base d’une analyse détaillée des flux existants et des processus en place.

Consciente du fait que les systèmes de prise en charge ne sont pas homogènes et que la gestion des services hospitaliers tombe sous la responsabilité des hôpitaux, je désire néanmoins poser les questions suivantes aux deux ministres :

  1. Quels sont les processus qui sont actuellement analysés et qui est en charge de ces études ?
  1. Est-ce que les travaux en cours incluent l’analyse des flux des patients, des modalités d’accueil, de tri et de prise en charge, les ressources à disposition des équipes médico-soignantes et les délais d’attente pour les patients ?
  1. Est-ce qu’il est prévu de considérer également la prise en charge spécifique des enfants et des personnes âgées ?
  1. Quand est-ce que les deux ministres comptent tirer les conclusions des pourparlers et dans quel délai les différentes mesures pourraient-elles être mises en place ?

Veuillez agréer, Monsieur le Président, l’expression de ma haute considération.

 

Cécile Hemmen
Députée

Facebook
Twitter