Firwat kann d’RGTR-Linn 215 net weider op de Kierchbierg fueren?

A senger Äntwert op d’parlamentaresch Fro Nummer 2261 vum 29. Juli 2016 iwwert d’RGTR-Buslinn 215 tëscht Käerjeng an dem Kierchbierg, hat den zoustännegen Nohaltegkeetsminister notéiert, dass eng ganz Rei Busnotzer, déi vu Nidderkäerjeng, Lénger, Uewerkäerjeng, Schuller an Dippech komme, bis op de Kierchbierg fueren, an hien huet deemno erkläert, dass den Trajt net op der Héicht vun der Charly’s Gare gekierzt géif. Elo gesinn déi nei Horairen (déi vum 27. Februar u gëllen) awer genau esou eng Kierzung vir, esou dass d’Usagere gezwonge sinn, de Bus ze wiesselen, wat natierlech déi Leit incommodéiert, déi bis elo eng direkt Verbindung op de Kierchbierg haten.

Well des Linn scho vill Retarde kennt opgrond vun deene ville Chantieren a fir d’Attraktivitéit vun dëser Linn ze erhalen, freet den LSAP-Deputéierten Yves Cruchten elo an enger parlamentarescher Fro beim Minister no, ob et opgrond vun der héijer Zuel u betraffene Reesender a Richtung Kierchbierg net méiglech wier op d’mannst fir eng Rei vu Busser vun dëser Linn an dat bis den Tram säi Betrib ophëlt, op eng direkt Verbindung zeréck ze kommen.

Weider wëll den LSAP-Politiker gewuer ginn, ob mëttelfristeg d’Schafe vun enger Busspur op dëser Linn geplangt ass an op de Minister aner Verbesserunge ka proposéieren, déi d’Awunner vun de Gemenge Käerjeng an Dippech dozou animéieren kéint, den ëffentlechen Transport ze notzen.

 


 

Monsieur Mars Di Bartolomeo
Président de la Chambre des Députés
Luxembourg

Luxembourg, le 21 février 2017

 

Monsieur le Président,

Par la présente, je vous prie de bien vouloir transmettre la question parlementaire suivante à Monsieur le Ministre du Développement durable et des Infrastructures.

Dans sa réponse à la question parlementaire n° 2261 de 29 juillet 2016 concernant le bus RGTR de la ligne 215 qui circule entre Käerjeng et le Kirchberg, Monsieur le Ministre avait bien pris note du fait qu’un certain nombre d’usagers en provenance de Bascharage, Linger, Hautcharage, Schouweiler et Dippach continuent leur trajet jusqu’au Kirchberg et il expliquait que ce trajet ne serait dès lors pas raccourci à la hauteur de la Charly’s Gare. Or, les nouveaux horaires (à partir du 27 février 2017) prévoient justement un tel raccourcissement de la ligne, obligeant ainsi les usagers à changer de bus. Bien évidemment, ceci incommode de nombreux usagers qui jusqu’à présent pouvaient profiter d’une liaison directe avec le Kirchberg.

Au vu du fait que cette ligne accumule beaucoup de retards à cause des nombreux chantiers et afin de maintenir son attractivité, j’aimerais poser les questions suivantes :

  • Étant donné que de nombreux usagers seront obligés de changer de bus à la Charly’s Gare pour continuer en direction du Kirchberg, est-ce qu’il ne serait pas possible d’en revenir à une connexion directe, du moins pour une partie des bus de cette ligne, jusqu’à l’entrée en service du tram ?
  • Est-ce qu’il est prévu d’aménager un couloir réservé au bus sur le tracé de cette ligne à moyen terme ?
  • Monsieur le Ministre peut-il proposer d’autres améliorations qui encourageront les habitants des communes de Käerjeng et Dippach à utiliser les transports publics ?

Veuillez agréer, Monsieur le Président, l’expression de ma haute considération.

 

Yves Cruchten
Député

 

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